יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

טכנאי טלויזיה בבאר שבע

טכנאי טלוויזיה בבאר שבע.
כשהטלוויזיה לא עובדת, אתם זקוקים לשירות מקצועי מהיר ואמין, שירות שיאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות. ב"טלטיב" אנחנו מבינים זאת, ולכן המוטו שלנו הוא שירות מקצועי, יעיל ובגבוה העיניים לכלל הלקוחות !

שירות תיקון הטלוויזיות ניתן ללקוחות פרטיים ולעסקים כמו בנקים, קופות חולים, משרדים ועוד..
השירות שלנו ניתן בכל איזור הדרום, בשפלה ובמרכז. כמובן שגם בבאר שבע.
אז אם הטלויזיה התקלקלה, המסך מראה קווים שחורים, הטלויזיה משמיעה קול אך לא מראה תמונה, או כל בעיה אחרת "שתופסת אתכם", אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, וטכנאי מוסמך יגיע אליכם !

להזמנת שירות התקשרו !
טלטיב רינו 08-8551414
השירותים שאנחנו מספקים:
- תיקון טלוויזיות LCD, LED, PLAZMA
- תיקון DVD
- שלטים לכל סוגי טלוויזיות

האם התיקון כולל אחריות ? 
בטלטיב חרתנו על דגלנו את המוטו של שירות אמין, מענה מהיר ואדיב. לכן, אצלנו תקבלו אחריות מלאה על כל שירות או תיקון, כך שאתם בידיים טובות. אחריות מקיפה בלי אותיות קטנות ו"בלי משחקים". אמינות ומקצועיות זאת לא רק סיסמא!התקלה חזרה - נתקן זאת על חשבוננו.

לסיכום
אם אתם גרים בסביבת באר שבע, שזה אומר: עומר, תל שבע, נבטים, אופקים, גילת, נתיבות, בית קמה, רוחמהלהבים, קריית גת או יישוב אחר בסביבה, אנחנו נשמח לעמוד לרשתוכם בכל עת. אין לכם מה לדאוג, השירות שלנו אמין, מקצועי ומהיר. אם נצטרך לקחת את הטלויזיה לתיקון, תקבלו מסך חליפי עד שהמסך שלכם יחזור !

להזמנת שירות התקשרו !

תגובה 1:

  1. שלום.טלויזיה האייר 55".לאחר כמה דקות עבודה המסך מרצד עד שהתמונה נעלמת לגמרי ונשאר רק קול.לאחר כיבוי והדלקה חוזר שוב.שאלתי מה הבעיה והאם שווה לי לתקן תודה.הטלויזה כשנתיים

    השבמחק