יום שישי, 18 בספטמבר 2015

טכנאי טלויזיה באשדוד

טכנאי טלוויזיה באשדוד - הזמנת איש מקצוע
אם הטלויזיה שלכם חדלה מלפעול יש כמה פעולות בסיסיות שתוכלו לפני הזמנת טכנאי. ראשית, הייתי מציע לכם לבדוק אם הכבל מחובר לשקע החשמל כראוי (לעיתים חוט החשמל נוטה להיות רופף, ולכן מתנתק). אם זה לא פתר את הבעיה, בדקו אם החיבור בין הממיר לטלויזיה. אם עדיין לא מתקבלת תמונה תלחצו בשלט על כפתור החפת המקורות - Sources . אם גם זה לא עזר כנראה שתזדקקו לטכנאי טלוויזיה. עלות תיקול טלויזיה משתלמת וזולה יותר מקניית מסך חדש וחוסכת זמן יקר.

תיקון טלויזיות באשדוד
חברת "טלטיב" נותנת שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים כבר יותר מ- 30 שנה. המומחיות של טלטיב היא תיקון מסכי LED,LCD ופלזמה. בחברה קיימת מעבדה עם הציוד המשוכלל ביותר לאיתור תקלות בטלויזיה, כמו כן, הטכאנים בחברה מנוסים מאוד ויודעים לתקן את שלל הבעיות האפשריות במסך שלכם. במידה ואתם גרים קרוב, תוכלו להביא את הטלויזיה למעבדה וליהנות מבדיקת מעבדה בחינם. לאחר הבדיקה תינתן הצעת מחיר והסבר על מהות התקלה. אם תרצו לתקן אצלנו - כמובן שנספק לכם את השירות האמין והמקצועי והמהיר ביותר. והכי חשוב, אין זמן המתנה מיותר - ברגע שהטלויזיה מוכנה תקבלו אותה חזרה.

מה עם אחריות ? 
בטלטיב אנחנו מאמינים בלקוחות מרוצים. כי לקוחות מרוצים זה לקוחות שחוזרים אלינו, שמספרים לשכנים, ושממליצים עלינו. על כן, עבור כל תיקון או שירות של החברה תינתן אחריות כדי שתהיו בטוחים שלא שלמתם לחינם, ואנחנו זמינים בכל עת לתת מענה. בטלטיב אנחנו משתמשים בחלפים איכותיים (לא מתפשרים על איכות!)

לסיכום
אם אתם גרים באשדוד באשקלון בערים או ביישובים הסמוכים, אל תחשבו פעמיים - התקשרו לטלטיב. ואל תשכחו בדיקת מעבדה בחינם - אצלנו !
להזמנת שירות התקשרו !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה