יום שישי, 9 באוקטובר 2015

טכנאי טלוויזיה באשקלון

טכנאי טלוויזיה באשקלון.
מי לא צופה בטלויזיה ? אנשים אוהבים לצפות במסכי הטלוויזיה בכל זמן ובכל מקום - על ידי ממיר או באמצעות לווין.
חלק מהאנשים צופים במהדורות החדשות, חלק בסדרות, וכמובן הרוב צופים בתכניות הריאלטי בשעות הפריים-טיים. בכל מקרה בשנות ה-2000 טלויזיה היא מצרך בלתי נפרד מחיינו. אבל ככל מוצר חשמלי לעתים המסך יכול להתקלקל !
כיום אין צורך להוציא כסף כל אחת חדשה, לפעמים די בתיקון פשוט ובהחלפת כרטיס טלויזיה תקול או בפעולה אחרת שתפתור לכם את הבעיה ותחסוך לכם המון זמן וכסף.
אם אתם מחפשים מעבדה מקצועית ואמינה. שפועלת כבר עשרות שנים ונותנת אחריות מלאה לתיקון או השירות. הגעתם למקום הנכון .
להזמנת שירות התקשרו !
טלטיב רינו 08-8551414
תיקון טלויזיה באשקלון.
אשקלון היא אחת הערים הגדולות בישראל ובדרום בפרט. חיים בה למעלה מ-100,000 תושבים. ותחנת הכוח רוטנברג מספקת חשמל לעיר. לא פעם קורה שבעקבות הפסקת חשמל או כתוצאה מבלאי סביר הטלויזיה מתקלקלת. זה לא נעים להישאר "תקוע" בלי טלויזיה מאחר ואנחנו במאה ה-21 הטכנולוגיה נושמת בעורקנו, ואנחנו ניזונים מצפייה במסכים.
מעבדת טלטיב" נמצאת באשדוד ומספקת שירות תיקונים באיזור הדרום השפלה והמרכז. טכנאי המעבדה נותן שירות עד בית הלקוח. השירות אדיב, אמין ובגובה העיניים.

השירותים שאנחנו מספקים:
- תיקון טלוויזיות
- תיקון פלזמות
- תיקון LCD
- תיקון DVD
- מכירת שלטים חלופיים לכול סוגי טלוויזיות

האם התיקון כולל אחריות ? 
אנחנו בחברת "טלטיב" רוצים שהלקוח יהיה מרוצה וימליץ עלינו. לכן אנחנו דוגלים בשירות אמין. לאחר בדיקת הטלויזיה נציין בפני הלקוח מהי התקלה ומה הפעולה הנדרשת כדי לתקן אותה. המחיר שיקבע זה המחיר , בלי תוספות ובלי הפתעות !
לאחר שהטלויזיה תתוקן, הלקוח יקבל אחריות מלאה,

לסיכום
אם אתם גרים באזור אשקלון, אשדוד, באר שבע או היישובים הסמוכים ואתם רוצים לקבל שירות אמין, מענה מהיר, קניה בטוחה, ושביעות רצון מלאה - אל תחשבו פעמיים. בטלטיב אין זמן המתנה מיותר. ברגע שהטלויזיה מוכנה היא מוחזרת ללקוח. המחירים זולים, וכמובן שאנחנו לא מתפשרים על איכות הרכיבים.
להזמנת שירות התקשרו !

תגובה 1:

  1. תוך זמן קצר הגיע בחור אדיב, לקח את הטלויזיה למעבדה ומפה לצערי ההתנהלות לא היתה תקינה: פתאום הופיעו תקלות נוספות, המחיר היה גבוה...

    השבמחק